De website is tot nader order gesloten

U kunt helaas geen bestellingen plaatsen





De website is tot nader order gesloten

U kunt helaas geen bestellingen plaatsen

Bestelinformatie

  Informatie voor Belgische klanten

 

Het bestelproces verloopt in 3 eenvoudige stappen:

 

 
Stap 1) Plaats het gewenste artikel in de 'winkelwagen'
Stap 2) Vul uw personalia in en kies uw gewenste betaalmethode
Stap 3) Controleer het besteloverzicht en voltooi uw aankoop

* Uw 'winkelwagen' vindt u telkens rechtsboven van het scherm.

Online bestellen, kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ook als u nog geen klant bent!
Wij vragen enkel om de gegevens, die voor een correcte en snelle verzending noodzakelijk zijn.
Indien u dat wenst kunt u een account aanmaken, zodat u bij een volgende aankoop niet
nogmaals uw gegevens hoeft op te geven. (dit is niet verplicht)

Na uw bestelling ontvangt u binnen enkele minuten een bestelbevestiging per e-mail.

 

Hulp bij het bestellen?

Wenst u graag hulp bij het bestellen via deze site? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

 
 

Adresgegevens / Factuuradres

 
Vul hier het factuuradres in. U kunt tevens aangeven of er op dit adres geleverd moet worden, of dat u liever een ander afleveradres wenst.
 
 

Afleveradres
 

Wenst u het pakket op een ander adres te laten afleveren? Bijvoorbeeld op uw werk, bij buren, of familie?
Tijdens de bestelprocedure kunt u dit aangeven, er komt dan een extra scherm waarop u de aflevergegevens kunt invoeren.

 

Verzendkosten


Hier ziet u hoe wij uw bestelling verzenden en wat de eventuele bijdrage in verzendkosten zijn.
Wij leveren in Nederland, België en Duitsland en hanteren geen minimum bestelbedrag.

 

Betaalmethode
 

U kunt betalen via:
- iDeal (alleen Nederland)
- SofortBanking
- PayPal (ook creditcards)
- MisterCash (alleen Belgie)
- Rembourszending (alleen Nederland)
- Vooraf bankoverschrijving

Meer informatie over betaalmethode

 

Kortingscode?
 

Heeft u een kortingscode ontvangen?
Zodra u artikelen in uw winkelwagen heeft geplaatst, kunt u de code invoeren. De korting wordt direct verwerkt.


 

Opmerking bij uw bestelling?


Heeft u een opmerking bij uw bestelling?
Bijvoorbeeld: 'mag bij de buren worden afgegeven', of juist 'alleen huisadres'?
Deze informatie kunt u invoeren in het veld "opmerkingen" onderaan de bestelpagina.

 

 

Controleer uw bestelling


Controleer uw bestelling en of uw gegevens juist zijn.
Lees eventueel de algemene voorwaarden en klik op de oranje knop 'aankoop voltooien'.

Heeft u aangegeven met iDeal te willen betalen? Dan wordt u nadat u de bestelling heeft geplaatst, doorgestuurd naar uw bank.
Heeft u aangegeven met SofortBanking, of Mister Cash te willen betalen? Dan wordt u na het plaatsen van uw bestelling direct doorgestuurd.
Bovenstaande betalingen worden mogelijk gemaakt door Sisow, de payment service provider waar wij mee samenwerken.

Heeft u aangegeven met PayPal te willen betalen? Dan wordt u nadat u de bestelling heeft geplaatst rechtstreeks doorgestuurd naar PayPal.

Heeft u gekozen voor betalen per Bankoverschijving?
Onze betaalgegevens vindt u in de bestelbevesting die u per email ontvangt.

Heeft u gekozen voor een rembourszending?
Betaal bij aflevering aan de bezorger van PostNL, zorg dat u gepast geld bij de hand heeft.
Aan een rembourszending is een toeslag verbonden.
 
 

Bestelling afhalen?
 

Wij hebben geen afhaallocatie, onze verkooppunten

Op werkdagen voor 19:30 uur online besteld en betaald = volgende werkdag in huis!
Levering in Nederland en België

 

 

Heeft u nog een vraag?


Heeft u nog een vraag?  Aarzel niet om contact met ons op te nemen.


Lees ook de veelgestelde vragen