De website is tot nader order gesloten

U kunt helaas geen bestellingen plaatsen





De website is tot nader order gesloten

U kunt helaas geen bestellingen plaatsen

Tevredenheidsgarantie


Bent u ondanks onze aanwijzingen niet tevreden over het product?
 
Geen probleem, PureAyre Nederland biedt u in dat geval de mogelijkheid om het product binnen 30 dagen na ontvangst terug te sturen.
Aan u vervolgens de keuze; of u het wilt ruilen tegen een ander product, of dat u het aankoopbedrag terug wilt ontvangen.

Uw volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, zal in dat laatste geval binnen uiterlijk 30 dagen op uw bankrekening worden teruggestort.

Het retour zenden is voor uw eigen risico en rekening, e.e.a. conform 'de Wet Kopen op Afstand
(vraag op het postkantoor altijd om een verzendbewijs en bewaar deze zorgvuldig)
 
Indien u gebruik wenst te maken van deze 'niet tevreden, geld terug' garantie, kunt u eenvoudig uw retourzending aanmelden.
U ontvangt bericht zodra uw aanvraag in behandeling is genomen met daarbij eventuele vervolginstructies.
Wij verstrekken u per e-mail een Retourformulier en Return Material Authorisation-nummer (RMA)
Op deze manier weten wij direct bij binnenkomst van uw zending al; van wie hij afkomstig is, wat ermee moet gebeuren en wat voor ons de eventuele follow-up moet zijn.

Goederen welke door u worden retour gezonden, ivm de 'niet tevreden, geld terug' garantie, dienen aan de buitenzijde van de verpakking, duidelijk voorzien te zijn van het RMA-nummer, in de verpakking kunt u het retourformulier bijsluiten.
 
Niet volledig ingevulde formulieren, pakket welke niet zijn voorzien van een RMA-nummer, of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet in behandeling genomen.
 
Voorwaarden
 ·  Maximaal 1 aangebroken verpakking per adres en/of rekeningnummer
 ·  Garantie is geldig voor alle producten, uitgezonderd de navulverpakking(en)
 ·  PureAyre Nederland houdt zich het recht voor om de voorwaarden aan te passen
 ·  De tevredenheidsgarantie is niet geldig indien het product niet op juiste wijze is gebruikt
 ·  Heeft u een specifiek geurprobleem neem dan vooraf contact op met de klantenservice, wij helpen u graag!
 
Stappenplan
1. Meld uw retour aan via de website, na goedkeuring ontvangt u per e-mail een Retourformulier en RMA-nummer
2. Vul het Retourformulier volledig in en stop het samen met het artikel in een verzendverpakking
3. Vermeld het RMA-nummer duidelijk op het adreslabel en verzend het pakket voldoende gefrankeerd naar opgegeven retouradres (bewaar het verzendbewijs)

Niet volledig ingevulde formulieren, pakketten welke niet zijn voorzien van een RMA-nummer, of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet in behandeling genomen.


> Retourzending aanmelden